niedziela, 7 lipca 2013

"Single i remiksy" (Lesław Żurek, Anna Mucha, Wojciech Medyński, Weronika Książkiewicz, Marcin Szczygielski, Mariola Berg, Zdzisław Marcinkowski)

Hej!
Wczoraj wróciłam z Międzyzdrojów, gdzie to postanowiałm spędzić tydzień wakacji. Podczas odpoczywania, opalania i spacerowania, zbierałam autografy, ponieważ odbywał się wtedy 18 Festiwal Gwiazd :) Żałuję, że nie mogłam zostać tam do poniedziałku, ale niestety nie można mieć wszystkiego...
Dzisiaj opiszę Wam autografy zdobyte na pierwszym spotkaniu. Aby dostać się do odpowiedniego pomieszczenia czekałam zaledwie 20 minut, póżniej 40 w drugiej kolejce, ale opłacało się. Udało mi się zdobyć podpisy aktorów: Lesława Żurka( z tego autografu cieszę się najbardziej), Anny Muchy, Wojtka Medyńskiego i Weroniki Książkiewicz, a także scenarzysty- Marcina Szczygielskiego i producentów- Marioli Berg i Zdzisława Marcinkowskiego.
Lesław Żurek
Anna Mucha
Wojciech Medyński


Weronika Książkiewicz
Marcin Szczygielski


Zdzisław Marcinkowski  Mariola Berg

Już niedługo pokażę kolejne zdobycze z festiwalu :)


2 komentarze:

  1. Same świetne zdobycze! Te zdobyte osobiście cieszą najbardziej. Gratuluję i zapraszam na mojego bloga :)
    autografy-arka.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń