poniedziałek, 15 lipca 2013

Marta Żmuda-Trzebiatowska, Paweł Małaszyński, Kasia Glinka, Emilian Kamiński, Marta Chodorowska

Hej!
Kolejne autografy z festiwalu zostały zdobyte osobiście po spektaklach, które były grane 2 razy dziennie o 16:00 i 19:00. Ok. 20 minut po przedstawieniu aktorzy wychodzili i... Nie było im dane szybko dojść do hotelu :) Oczywiście nikt nie odmówił podpisania zdjęcia, ale gdy tylko spełnili prośby, prędko kierowali się w bardziej ustronne miejsce- co było trudne. Najwięcej roboty mieli: Paweł Małaszyński i Marta Żmuda- Trzebiatowska. Autograf, zdjęcie, autograf, zdjęcie i tak dalej... To prawda Pan Paweł bardzo przystojny, ale i sympatyczny :) Kiedy podałam mu 3 zdjęcia ucieszył się, że są takie ładne(jak on to sam powiedział), ale po chwili dodał, dlaczego nie łapię chłopaków z "Czasu Honoru"?? Ja z wielkim uśmiechem odparłam, że złapałam ich, lecz tylko Pan Janek mi uciekł :(    "Ach ten Janek"- słowa Pawła :)
Marta Żmuda-Trzebiatowska

 Paweł Małaszyński
Kasia Glinka
Emilian Kamiński
Marta Chodorowska

A i jeszcze jedno- zdałam sobie sprawę, że posiadam 2/3 podpisu Marty Żmudy-Trzebiatowskiej :)
Dziękuję za każdy komentarz :)

3 komentarze: