czwartek, 11 lipca 2013

Jerzy Janowicz, Arjen Robben

Hej!
Dzisiaj taka odmiana- notka sportowa, ale obiecuję, że kolejne będą z festiwalu :)
Opiszę Wam dwa autografy, które przyszły do mnie w poprzednim tygodniu. Pierwszy z nich jest od polskiego tenisisty- Jerzego Janowicza, który jako pierwszy Polak został półfinalistą Wimbledonu w 2013 roku. Graf tego młodego sportowca jest takim małym skarbem w mojej kolekcji.
Wypełniłam formularz na oficjalnej stronie "Jerzyka" i po 3 tygodniach dostałam list z autografem.

Kolejny autograf jest od holenderskiego piłkarza, który występuje w barwach Bayernu Monachium. To właśnie on w tegorocznym Finale Ligi Mistrzów strzelił zwycięskiego gola.
Wysłałam prośbę+2 zdjęcia oraz kopertę zwrotną z IRC na adres Bayernu Monachium. Dostałam niepodpisane moje 2 zdjęcia+ kartę z klubu z odręcznym podpisem, więc mam nadzieję, że autograf jest oryginalny.

Dziękuję za każdy komentarz:)

6 komentarzy: