czwartek, 5 lutego 2015

Kieran Gibbs!



Hej!

Witam Was znowu po dłuższej przerwie, było to uzależnione brakiem wolnego czasu, ale także brakiem listów- list od Kieran jest moim pierwszym w tym roku (oprócz jednej wymiany, którą pokażę Wam niedługo)!!! Cały styczeń świecił pustkami, aż w końcu wczoraj otworzyłam równie niespodziewany list od gracza londyńskiego klubu- czekałam prawie rok i już straciłam nadzieję na otrzymanie tego listu, ale jak widać w Naszym hobby cierpliwość to podstawa.
Jestem niezmiernie zadowolna z tego listu( mam nadzieję, na więcej takich niespodzianek), gdyż Kieran to zawodnik Arsenalu i nie widziałam jego autografu jak na razie na innym blogu.

Po 11 miesiącach otrzymałam moje 3 podpisane zdjęcia.

Zdjęcie na dole postanowiłam dać na wymianę, ale najchętniej wymienię się za innego zawodnika Arsenalu :)

Dziękuję za każdy komentarz:)

14 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Dodaje do polecanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Też nigdzie nie widziałam jego autografu

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zainteresował mnie Twój blog. Gatuluję Ci tylu autografów. Co powiesz na wzajemne dodanie swoich blogów do linek. Pozdrawiam blizejgwiazd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, gratuluję ;) I Mega zazdroszczę gdyż też uwielbiam Arsenal ;)
    autografy-patrycji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń