sobota, 20 września 2014

Erik Durm, Mario Gomez



Hej!

Długo mnie tu nie było... Niestety jest to spowodowane powrotem do szkoły i ogromem nauki. Teraz notki będę pojawiać się rzadziej, ale mam nadzieję, że uda mi się tutaj zajrzeć raz w tygodniu.
Dzisiaj przedstawię Wam autografy od dwóch niemieckich piłakrzy. Pierwszy z nich należy do młodego Mistrza Świata, który aktualnie reprezentuje barwy Borussii Dortmund- Erika Durma.
Drugi zaś do Mario Gomeza, który występuje we włoskim klubie- ACF Fiorentina. Obydwa autografy bardzo mnie cieszą, chociaż przyznam, że to podpis Erika sprawił mi b.dużo radości- kolejny nabytek BVB w mojej kolekcji.
W najbliższym czasie postaram się odpowiedzieć na Wasze e-maile.

[E.Durm] Czekałam 169 dni.
[M.Gomez] Czekałam 10 dni.

Dziękuję za każdy komentarz:)

19 komentarzy:

  1. Gratulacje :)
    Fajne te nowe karty BVB :)
    jak zdobyłaś autgraf Gomeza?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, ale zazdroszczę autografu Erika *.* ja czekam aż mi odpisze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :)
    Zapraszam!
    http://autografy-marty1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję. Autograf Mario Gomeza - świetny ;) Zazdroszczę ;)

    --------------------------
    http://autografy.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję :D świetne podpisy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć !
    Chciałam Cie zaprosić na mój blog na, którym to znajdziesz między innymi kolekcję moich autografów. Jeśli chcesz możemy się informować o nowych postach, dodać do linków i obserwować swoje blogi. Pozdrawiam blizejgwiazd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! :)

    Zapraszam do mnie na nowego bloga, ja już obserwuję :)
    http://autografy-marysi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń