sobota, 14 lipca 2018

KUPONY IRC NA SPRZEDAŻ!

Hej!

Bardzo długo mnie tutaj nie było, ale ostatnio postanowiłam napisać post ponieważ może ktoś z Was chciałby skorzystać. Ostatnio porządkując swoją półkę z kopertami, znaczkami i papierami znalazłam nieużywane kupony IRC. Posiadam 20 sztuk na sprzedaż, gdyż ja jak na razie zawiesiłam wysyłanie listów z prośbami z powodu braku czasu.

Niestety ważność kuponów była do 31.12.2017, z tego co wiem to teraz weszły nowe z lekko zmienioną szatą graficzną, ale być może jeszcze działają (może ktoś posiada taką informacje- jeżeli tak to napiszcie w komentarzu). Z powodu tego, że ich data ważności minęła bo mamy już 2018 rok, sprzedawać będę je po 3,5 zł + koszty przesyłki.





Zainteresowanych proszę o pozostawienie swojego maila w komentarzu.


4 komentarze: