sobota, 1 sierpnia 2015

Reprezentacja Belgii.



















Hej!

Dzisiaj bardzo szybka i treściwa notka :) Ostatnio dostałam dość dużą przesyłkę z Belgii a w niej spora ilość autografów i to w dodatku jakich!!! Mimo że większość z Was posiada już pewnie większość z tych autografów to naprawdę jestem zadowolona z tej przesyłki- udało mi się jeszcze poprosić o adres gdyż może jak już wiecie teraz Reprezentacja Belgii sama nie wysyła autografów, trzeba samem wysłać list, kopertę zwrotną i kupon IRC :)


Dziękuję za każdy komentarz ;)

7 komentarzy:

  1. Gratulacje :)
    Jeżeli możesz podać adres na priv. to poproszę.
    http://autografy-adriana-arka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję serdecznie! :D Zapraszam do mnie:
    http://autografydawida.blogspot.com/2015/08/marcin-lijewski.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy wysyłałaś list do Neymara, prosząc o autograf umieszczałaś kupon IRC w kopercie? Chce wysłać do Neymara, Pique, Alvesa i Bartry na adres klubu i niektórzy wysyłali z kuponem, inni bez i nie mam pojęcia co robić, lepiej kupić ten kupon na wszelki wypadek czy co? :/

    OdpowiedzUsuń